Rezponz Case | Social Mate

Rezponz

Rezponz, som tidligere hed “Jysk Telemarketing”, blev stiftet i 2002 med ambitionen om at være førende indenfor telemarketing. I dag er Rezponz’ primære opgaver rykket fra at være telemarketingopgaver til kundeserviceopgaver for flere af landets største tele-, netværks- og energiudbydere.

Casen

  • Annoncering
  • Organisk markedsføring
  • Content
  • Strategi

Rezponz har oplevet en støt stigende kundetilgang, hvilket betyder, at de årligt ansætter hundredvis af nye medarbejdere. Størstedelen af Rezponz medarbejderstab kommer direkte fra gymnasiet, og mange arbejder derfor ved Rezponz som et sabbatjob, inden de starter på en videregående uddannelse. Dette betyder, at der er en stor udskiftning af medarbejderne i løbet af året og dermed et stort behov for tiltrækning af nye medarbejdere.

Sådan hjælper vi Rezponz med at få flere ansøgninger med annoncering

Social Mate står for Rezponz’ organiske markedsføring og den fulde administration af deres sociale medier. Desuden står vi også for annoncering på både Facebook, Instagram og Google.

Vores primære opgave har været at skabe en profil, der henvender sig til det yngre segment og her har humor spillet en særlig vigtig rolle. Deres sociale medier bruges til at fremhæve aktiviteter som, firmafester, onboardingforløb, intern uddannelse og den ungdommelige stemning, som Rezponz har. Vi har haft et fokus på omhyggelig employer branding, da Rezponz oplever et stærkt behov for tiltrækning af nye medarbejdere. Vi hjælper med alt fra content creation, tekstforfatning, grafisk design, Reels og annoncevideoer.

Rezponz ønsker også at involvere medarbejderne i deres strategi på sociale medier. Vi hjælper derfor også med medarbejder takeovers, storytelling og employee advocacy.

Vil du have hjælp til markedsføring på sociale medier? Kontakt os lige her.

Eksempler på content

Andre cases